בשנים האחרונות הבינו בחברות הגדולות במשק כי בדיוק כמו בימי גיבוש לעובדים, יצירת חוויה חיובית ומשותפת בין נותני שירות ללקוחותיהם יוצרת חיבור מיוחד ביניהם ובכך מספקת ערך מוסף משמעותי שבא לידי ביטוי, לאחר מכן, בעבודה השוטפת.
מוטו-רייס ישראל מקיימת עבור ארגונים רבים ימי לקוחות מוטוריים, אליהם מוזמנים מנהלי מכירות או גורמים אחרים בארגון אשר באים במגע עם הלקוחות השונים. מנגד, מוזמנים הלקוחות (הפנימיים או החיצוניים) והפעילות מתקיימת באופן שיוצר שיתוף פעולה פורה בין כלל המשתתפים בזמן האירוע ולאחריו.
סוגי הפעילויות משתנים וניתן לבצען במקומות סגורים או פתוחים, על אספלט או על עפר, בים או באוויר וכמובן שניתן לשלב את כל אלו לתוך אירוע אחד בו זמנית.
מתוצאות סקרי שביעות רצון שמקיימת מוטו-רייס ישראל לאחר הפעילויות השונות, ניתן לראות בבירור אחוזי הצלחה גבוהים מאוד, הן ביצירת קשרים אישיים והן באמון שנוצר בין הצדדים, והחשוב מכל – השפעה ארוכת טווח של החוויה המשותפת, אשר בכל התקשרות עתידית תעלה בשיחה באופן זה או אחר, ובכך תהפוך את התקשורת לחמה ונעימה יותר.